Garantie produse

Atentie!
Certificatul de Garantie / Factura se emite intr-un singur exemplar, acesta se completeaza si inmaneaza cumparatorului la achizitia produsului.

Rezolvarea eventualelor probleme cu produsul aflat in perioada de garantie se face numai pe baza Cerificatului de Garantie / Facturii / Bonului Fiscal in original sau copie.

In eventualitatea ca ati pierdut, ca NU ati primit Certificatul de Garantie, Factura sau Bon Fiscal dupa caz va rugam ca in termen de 30 de zile de la achizitionarea produsului sa solicitati retrimiterea acestora. Peste acest termen ne rezervam dreptul de a nu mai rezolva eventualele problemele aparute.

Nu rupeti, stergeti, deteriorati etichetele, codurile de bare de pe produs, acestea duc la identificarea exacta a producatorului, datei de fabricatie a lotului de produse, precum si a vanzatorului.

Va multumim pentru intelegere!

Drepturile consumatorului sunt prevăzute în OG 21/1992 republicata si Legea 449/2003 modificate prin Ordonanta de Urgenta 174/2008.

Toate produsele importate și comercializate de Mentor Marketing & Distribution SRL sunt noi și beneficiază de o perioada de garanție de 12 luni, persoane fizice și persoane juridice, pentru produsele din categoria Componente Laptop. Pentru produsele din categoria Smart Home, acestea beneficiază de o perioada de garanție de 24 luni, persoane fizice și 12 luni, persoane juridice. Garanția începe din momentul recepției produsului. Durata medie de utilizare este de 24 luni. Produsele comercializate de societatea noastră, sunt în conformitate cu standardele româneşti şi ale UE şi sunt însoţite de instrucţiuni de utilizare ce trebuiesc respectate.

Unitate service: Mentor Marketing&Distribution SRL, Bucuresti, Sector 2, Str. Tepes Voda, Nr. 130; Tel. +40770.951.832 / +40314.253.632.

Produsele comercializate de Mentor Marketing&Distribution SRL, sunt in conformitate cu standardele româneşti şi ale UE şi sunt însoţite de instrucţiuni de utilizare ce trebuiesc respectate.

CONDIŢII DE GARANŢIE COMPONENTE LAPTOP:
1. Pentru a beneficia de garanţie cumpărătorul trebuie să prezinte:
a. produsul şi toate accesoriile ce îl insoţesc,
b. certificatul de garanţie, in original, cu toate rubricile completate,
c. copie dupa factură/bon fiscal,
d. nota scrisa prin care se va specifica defectul produsului si unde, cand s-a constatat.
2. Garanţia NU se extinde asupra accesoriilor: cabluri, mufe, subansamble casabile.
3. Remedierea defecţiunilor in perioada de garantie se face gratuit. Cumpărătorul va suporta costul oricărei solicitări nefondate unităţii de service, in valoare fixa de 140 RON.
4. Transportul produsului cu probleme sau defect, catre si dinspre unitatea de service in perioda de garantie este GRATUIT. In perioada de garantie, Cheltuielile de transport vor fi suporate de societatea noastra numai daca produsul va fi trimis prin firma de curierat cu care s-a receptionat produsul (Sameday sau Urgent Cargus). Persoanele care locuiesc in Bucuresti vor preda produsul defect la unitatea service mai sus mentionata.
5. Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului şi până la data repunerii acestuia în funcţiune, cu exceptia cazului in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata.
6. Termenul de solutionare a garantiei este de maxim 14 zile, de la data receptiei produsului in service de catre unitatea de service .
7. Zgârieturile, deteriorările datorate şocurilor mecanice, termice, electrice, care nu au fost declarate în termen de 48 ore de la data achiziţiei nu intră în garanţie.
8. Produsul Incarcator/Alimentator compatibil Laptop/Notebook/Netbook/Tableta se utilizeaza doar in casa.
9. Acumulatorul nu mai este recunoscut de Laptop, NoteBook, NetBook, Tableta.
10. Conform/Datorita limitarilor tehnologice, nu sunt considerate defecte ecranele de Laptop/NoteBook/NetBook/Tableta care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardelor de calitate international ISO 13406-2 clasa II. Conform acestui standard in general, ecran de calitate este un ecran cu maxim 3 pixeli defecti grupati si 5 imprastiati.

PIERDEREA GARANŢIEI:
1. Daca aparatele / produsele nu au etichetele, ambalajele, accesoriile cu care au fost achiziţionate.
2. Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în prospectele şi instrucţiunile ce insoţesc produsul la livrare şi de care cumpărătorul a luat cunoştinţă.
3. Persoane neautorizate au executat intervenţii produsului.
4. Aparatele/Produsele prezintă defecte cauzate de şocuri, condiţii improprii de funcţionare condiţii de umiditate crescută, utilizare în zone cu schimbări bruşte ale temperaturii, utilizare în locuri cu substanţe chimice şi toxice.
5. Defecte cauzate de vărsarea de lichide peste şi în interiorul aparatelor/produselor.
6. Nerespectarea parametrilor de alimentare si a instrucţiunilor de utilizare(ex. tensiune alimentare, împământare, temperatură, mediu ambiant).
7. Ruperea, deteriorarea seriei de identificare(serial number) sau ilizibilitatea acesteia.
8. Defectele datorate variatiilor de tensiune prezente in reteaua furnizorului de energie electrica.

POLITICA DE RETUR:
La baza Politicii de returnare a unui produs achizitionat de la Mentor-Market.ro, Mentor Marketing&Distribution SRL sta Ordonanţa de Urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra in posesia fizica a produsului / produselor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi si modelul de retragere de pe site-ul mentor-market.ro: Formular de Retur sectiunea Retur Produse.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Costul de transport pentru retur este 50,00 lei si va fi suporat de catre dumneavoastra.

Fie ca esti persoana fizica sau juridica noi iti returnam contravaloarea produsului comandat in termen de 14 zile de la data receptiei / ridicarii (din magazin).

Banii se vor returna
- numai in contul bancar pentru clientii care au receptionat produsul prin optiunea „Ramburs”/ „plata la receptia produsului”;
- numai in contul bancar pentru clientii care au achizitionat produsul din magazinul nostru si au platit cu Card;
- in maxim 14 zile calendaristice de la receptia produsului de catre Mentor Marketing&Distribution SRL si daca acesta indeplineste politicile de retur.

Politici de retur. Inainte sa returnezi produsul achizitionat asigurate ca:
- NU ai dezlipit / rupt foliile de protectie, etichetele, sigiliile de pe produs;
- Produsul se afla in amabalajul original, in suportul de carton, plastic, polistiren, etc.;
- Produsul NU prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice;
- Produsul este insotit de toate accesoriile (cabluri, mufe, etc.)
- Produsul este insotit de Certificatul de Garantie in original, Factura / Bon fiscal in copie, Instructiuni de Utilizare / Montaj / Functionare in original.

Daca NU ai returnat produsul conform Politicii de retur ne rezervam dreptul de a refuza cererea dumneavoastra.
In cazul in care NU se respecta politica de retur, conform conditiilor de mai sus, vom aplica o penalitate de cca. 15-30% din valoarea produsului.

"Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsul, produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsul, produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată."

In cazul unui produs primit defect (DOA – Dead on Arival = produs primit defect) va rugam sa ne instiintati in maxim 48 de ore (2 zile) de la receptia produsului. Noi va vom trimite un alt produs, nou.
Toate cheltuielile pentru inlocuirea produsului defect (DOA) vor fi suporate de societatea noastra, Mentor Marketing&Distribution SRL. In cazul in care NU mai doriti un alt produs vi se vor returna banii in cont bancar.

Important!
- Eventualele modificari de Date intr-o factura se vor semnala de catre client si remedia de catre societatea noastra in maxim 14 zile de la primirea, receptia produsului. Peste aceasta data NU mai putem remedia aceasta problema.
- Daca ati achizitionat un produs pe baza unui BF platit cash sau CARD (indiferent ca ati facut comanda telefonica sau on-line) putem emite factura doar in data in care s-a platit.
- Rambursarea banilor pentru eventualele retururi, pentru produsele achizitionate pe baza unui BF se face doar daca se aduce produsul in ziua emiterii BF, peste aceasta data NU mai putem rambursa banii.
- Rambursarea banilor pentru eventualele retururi, pentru produsele achizitionate de la Mentor Marketing&Distribution SRL, se va face in 10 zile de la data efectuarii facturii de storno de catre societatea noastra.
- Daca ati achizitionat produsul direct din magazinul nostru si doriti returnarea produsului NU se percepe nicio taxa.
- Daca livrarea produsului cumparat s-a facut printr-o firma de curierat si doriti returnarea produsului, la rambursarea banilor trebuie sa aveti in vedere ca din suma totala platita se vor scadea cheltuielile de transport. 25Lei pentru un singur transport, respectiv 50 de lei pentru transport dus-intors dupa caz.

Dorim sa avem o Românie curată!
Acordă-ne sprijinul tău returnând produsul vechi (defect, stricat, uzat).
Vă mulțumim!